STREET WORKOUT (Лучинець) П`ятниця, 22.09.2017, 09:16
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню

Відео

Архів записів

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Погода
Погода в Україні

вхід

Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Карта
Locations of visitors to this page

Великі обороти

Великий оборот назад


Початок спаду зі згинанням (рис. 14, кадри 1-4). Спад виконується з напівзакритої або напіввідчиненої поставою. У фазі кульшового згинання «стос» поступово збільшується, але величина кінцевого згинання (4) повинна бути мінімальною (див. вірні (о) і невірні, перебільшені (б) дії при спаді на рис. 15). Відтягування в плечах за будь-якої «кіпі» залишається граничним. Расхлест (кадри 4-7). Допоміжне згинання поступається місцем розгинання. Цей перехід повинен відбуватися без паузи. Прогинання тіла помірне, м'язи живота оптимально натягнуті і готові до кидка ногами.

Кидок (кадри 7-10). Використовуючи расхлест, гімнаст акцептування кидає ноги вперед-вгору, згинаючись лише в тазостегнових суглобах. У стрімкому положенні тіло максимально відтягнути від опори, плечі повністю розслаблені, голова глибоко втоплена між руками, погляд спрямований вперед. Важливо вибрати вірний напрямок кидка ногами, від цього залежить швидкість обороту. Розгинання (кадри 10-13), Відбувається одночасне збільшення кульшового та зменшення плечового кутів. Напрузі м'язів, які виконують цю роботу, сприяє нахил голови назад. Інтенсивність розгинання повинна бути оптимальною. Занадто різкий рух (з ривком грудьми нагору), що приводить до прогинання тіла і руху стоп в напрямку, протилежному основному, зупиняє обертання. Вихід в стійку (кадри 13-1). Перед початком фази (12) пензля відставали від руху, згиналися в променезап'ясткових суглобах; тепер гімнаст, користуючись ослабленням тиску на опору, перехоплює їх і закінчує оборот в прямому положенні (1). Великий оборот назад кидком універсальний і може застосовуватися у всіх частинах комбінації. Головна його перевага - раціональність, економічність дій. Це дозволяє використовувати його і в заняттях з юними гімнастами. Користуючись кидкової технікою, можна в широких межах варіювати швидкість великого обороту назад.


На рис. 16 показані два характерних прийому зміни швидкості і ритмічного малюнка обороту. При ранньому виконанні «стоси» відповідно раніше розгортається вся ланцюг активних дій, включаючи кидок, який приймає передчасний характер. Це звичайно збиває ритм обороту і уповільнює його. Якщо ж всі дії виконуються затяжним, пізнім рухом і направляються високо вгору-назад, то оборот прискорюється. Ті ж прийоми перебудови маха використовуються і при розучуванні і виконанні соскоков махом вперед. Таким чином, основні умови прискорення обороту: рух з можливо більш високої стійки; гранично сувора постава, відтягування тіла в ході всього спаду; розумно підготовлений допоміжними діями кидок, при бажанні - пізніший виконання допоміжних дій; збільшення потужності і висоти кидка; уповільнене розгинання тіла із збереженням деякого згинання при виході в стійку; відновлення прямої постави тільки з початком нового обороту.
Навчання.
А. Вихідна база.
1. На підлозі або стоялках: стійка на руках з повним випрямленням тіла і активним відтягуванням, швидкий силовий вихід в стійку на руках.
2. На брусах: упевнені розмахування в упорі з прямим тілом аж до стійки на руках.
3. На перекладині: технічно правильний вис, розмахування кидком, отмах назад з упору у високий упор або стійку.
Б. Основні вправи.
1. Обороти з розмахувань у висі. У висі хватом зверху (кисті в лямках) гімнаст робить розмахування з наростаючою амплітудою аж до виходу в стійку і далі більших обертів назад. Завдання - гранично строго дотримувати правильну поставу в усіх частинах махів і зворотів.
2. Обороти з отмаха з упору. Гімнаста пускають на оборот, тільки переконавшись у правильності отмаха і спаду.
3. Обороти з довільним зміною швидкості. Основне завдання - навчитися протягом одного-двох обертів доводити швидкість руху до посильного максимуму. Робиться як за допомогою лямок, так і без них.
В. Труднощі в навчанні.
При вправі Б-1 не наростає амплітуда махів.
1. Порушено постава при спадах: прогинання при русі вперед, або згинання при русі назад, або те й інше. Поверніться до вправ А-1, 3, перевірте, чи правильно ви розумієте технічну поставу. Повторюючи вправу Б-1, зверніть увагу на необхідність жорстко (якщо потрібно, з підвищеним напругою м'язів всього тіла) утримувати пряме положення при спадах. Див також вправа Г-1.
2. Гімнаст не повністю випрямляє тіло в кінці махів вперед і назад, не відтягується в кінці підйому. Усвідомивши помилку, виконайте вправу Г-2, а потім поверніться до вправи Б-1. У вправі Б-2 не вдається повний оборот.
3. Знову порушення постави: рух животом вниз при спаді, зайве згинання, розгинання тіла і т. п. Див утруднення В-1. Якщо головна помилка-падіння з рухом животом, налаштуйтеся на підкреслену «кіпу» при спаді.
4. Недостатньо енергійні дії при підйомі - слабкий і низький кидок, передчасне випрямлення тіла. Згадайте правила прискорення обороту і перевірте себе по всіх пунктах. При повторенні обороту тимчасово скористайтеся допомогою.
5. При правильному спаді і хорошому кидку допущено переразгібаннс тіла в кінці підйому. Проробіть вправу Г-4. Виникають перекоси в стійці, а потім у висі.
6. При низькій швидкості проходження стійки погано контролюється постава. Замість руху за інерцією в переднезадней площині виходить падіння зі стійки в сторону. Необхідно виправити обидві помилки; підвищити швидкість обороту і поліпшити поставу. З урахуванням цього повторіть вправу Б-1 і виконайте вправу Г-4. Чисті обороти не виходять швидкими, а швидкі - чистими.
7. Неточні дії в більшості фаз обороту, швидше ж усього, при спаді і кидку. Див труднощі 3 і 4.
Г. Допоміжні вправи.
1. Спад прямого тілом зі стійки на руках у положення лежачи на матах. Робиться на низькій перекладині. Гірка матів піднімається до рівня грифа.
2. Розмахування з рухом ногами вперед до орієнтиру. Тренер стоїть попереду гімнаста і, простягаючи руку, позначає точку, до якої слід дотягнутися носками ніг.
3. З вису лежачи на низькій перекладині (ноги спереду) гімнаста кидають вгору, через стійку на руках. Швидке рух має бути гарантовано, тому потрібні узгоджені дії по крайней мере 3 - 4 осіб.
4. Швидкі оберти на лямках. Необхідно звернути увагу на те, що кидок, ногами повинен бути потужним, з сильним і тривалим згинанням тіла в тазостегнових суглобах.

Великий оборот вперед

Вхід в переворот (рис. 23, 1-3). З напіввідчиненої постави (1) гімнаст під час спаду швидко опускає голову на груди, після чого (3) його погляд спрямований вперед і далі кілька донизу. Тіло остаточно випрямляється і відтягується.
Закінчення спаду і обгін ногами (3-5). При підході до нижньої вертикалі гімнаст виробляє характерне дія, якою починається активна робота, що забезпечує підйом: обганяє рухом він посилає ноги назад і кілька прогинається. Чим активніше оборот, тим яскравіше виражена деталь техніки. Рух тазом (5, 6). Негайно слідом за прогином гімнаст згинається в тазостегнових суглобах. Цим-он безпосередньо сприяє підйому, а також готує подальші дії в плечах, попередньо їх «провалюючи». Постава напівзакрита.
Ривок в плечах і випрямлення тіла (кадри 6-8). Тіло одночасно випрямляється в тазостегнових і згинається в плечових суглобах. Всі дії фази біомеханічно доцільні: втрату згинання в тазостегнових суглобах гімнаст тут же компенсує зменшенням плечового кута, що дозволяє підтримати потрібну швидкість підйому. Голова піднімається, завдяки чому тонус працюючих м'язів вигідно перерозподіляється.
Випрямлення в плечах і вихід в стійку (8-10).
Найбільш характерна особливість описаного обороту - тісний взаємозв'язок і взаємообумовленість всіх послідовно виконуваних дій. Рух настільки природно, що при навчанні зазвичай немає необхідності інформувати гімнаста про всі тонкощі техніки. Великий оборот накатом універсальний, він застосовується у всіх частинах комбінації. Його швидкість варіюється в будь-яких межах:. Умови прискорення обороту; початкове рух з можливо більш високої стійки; гранично сувора постава і відтягування в ході всього спаду; посилення обгону ногами у нижній вертикалі; збільшення потужності руху тазом і ривка плечима вперед за верхню вертикаль, більше виражене рух головою вгору в ході всього підйому ; випрямлення в плечах тільки після. проходження вищої точки руху. Умови уповільнення обороту за змістом і за технікою протилежні описаним. Навчання.
А. Вихідна база.
1. На підлозі або стоялках: стійка на руках з повним випрямленням тіла і активної відтяжкою, швидкий силовий вихід в стійку.
2. На брусах: упевнені розмахування в упорі прямим тілом аж до стійки на руках.
3. Технічно правильний вис, розмахування у висі з активними рухами на махах обох напрямків, отмах назад з упору з переворотом вперед через стійку на руках.
Б. Основні вправи.
1. Розмахування граничної амплітуди. Виконуються в лямках. Кінцеве положення маха назад (після ривка плечима до опори)-близьке до стійки на руках (але без перевороту вперед через голову).
2. Переворот вперед. Робиться махом назад з упору в стійку на руках хватом знизу. Головне завдання - стежити за поставою.
3. Рух на оборот. З'єднуються вправи Б-2 і Б-1. При вдалому виконанні роблять серію обертів (кисті в лямках).
4. Оборот з отмаха з упору. Робиться без лямок.
5. Обороти з довільним зміною швидкості.
В. Труднощі в навчанні.
У вправі Б-1 не вдається нарощування маха. Посилення ривка призводить до перевалу через низьку стійку і втрати маха у висі.
1. Допущено порушення постави і відтяжки при спадах або неповне випрямлення тіла в кінці підйомів. Поверніться до вправ вихідної бази 1 і 2, врахувавши конкретні помилки, повторіть вправу Б-1 і виконайте вправу Г-1. Не вдається повний оборот.
2. Отмах назад з упору робиться не через стійку, а з падінням вперед, тіло випрямляється пізно і погано. Повторіть вправи А-2, 3, а також Б-2 з урахуванням помилки. Енергійніше працюйте руками при отмахе, добийтеся виходу у вертикальну стійку. При необхідності виконайте вправу Г-2.
3. Порушення постави при перевороті вперед. Див труднощі 1 і 2.
4. Замість потужного і досить тривалого руху плечима до опори ривок плечима вперед робиться раніше, різкіше і коротше. Зверніть увагу на рух головою; її потрібно піднімати більше, особливо на початку підйому. Проробіть також вправа Г-3.
5. Активні дії при підйомі виробляються слабше і пізніше, ніж потрібно, тіло на шляху до стійки випрямляється раніше, ніж потрібно. Див утруднення 4. Виходить тільки один оборот або повільні обороти.
6. Після хорошої тяги плечима гімнаст зробив переворот вперед не випроставшись вчасно. Див труднощі 1 і 2.
7. Через прагнення швидше перевернутися вперед голова занадто рано (ще до стійки) нахиляється на груди, в результаті ривок до опори послаблюється, а спад зі стійки протікає в дуже зігнутому положенні. Потрібно набагато довше тримати голову піднятою (порівняйте з В-4); поспішати робити перевороти не слід.
8. Допускаються помилки у всіх головних елементах обороту. Перевірте отмах з упору, переворот у вис, техніку підйому. Див труднощі 1, 3, 4 і 5.
Г. Допоміжні вправи.
1. Розмахування прямого тілом. Набравши самостійно або за допомогою максимально можливий мах (кисті в петлях), гімнаст багаторазово повторює пасивні маятнікообразние махи у висі. Завдання: не ламатися при спадах. Чим більше початкова амплітуда махів, тим корисніше вправу.
2. Переворот через стійку на стоялках. Взявшись за дальню жердину поздовжньо хватом знизу, гімнаст махом однієї і поштовхом іншою ноги виходить в стійку, на мить фіксує точне пряме положення і потім перевертається вперед, падаючи долілиць на гірку поролонових матів.
3. Переворот через стійку поштовхом двома. Виконується на гірці матів. З упору калюжа гімнаст ривкових рухом тазу вгору-вперед виходить в стійку і робить переворот. З самого початку плечі повинні розташовуватися попереду. Сенс вправи в імітації дій підйому.

Гімнастика

Спорт і Фітнес

СМС БЕЗКОШТОВНО

Планета

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

VK.Com

Беглий О.М © 2017Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz