STREET WORKOUT (Лучинець) Субота, 20.04.2024, 10:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню

Відео

Архів записів

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Погода
Погода в Україні

вхід

Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Карта
Locations of visitors to this page

Махи дугою


Мах дугою в стійку на руках підтягуванням з вису

Робиться з вису хватом знизу або різним хватом (зверху, знизу). Рух по координації простіше, ніж мах дугою з розмахування вигинами, але вимагає кращої силової підготовки (рис. 120). Мах тому і підтягування (I-4). Взявши з наскоку невеликий початковий мах, гімнаст пасивно вичікує закінчення маха назад (1-3) і лише тоді починає підтягуватися (3-4). Підтягування зі згинанням тіла (кадри 4-5). Енергійним (майже ривкових) підтягуванням гімнаст піднімає голову і плечі над грифом (5). Голова нахилена назад. Кисті на початку руху були в глибокому хваті, а зараз вони нерухомо фіксовані на грифі. Переворот у вис зігнувшись (5-7). Посилюючи тиск руками донизу і швидко перевертаючись назад, гімнаст стрімко рухається вперед у висі зігнувшись. Підйом в стійку (7-10). Слідом за згинанням гімнаст відразу переходить до розгинання, що протікає в даному випадку від ніг до плечей. Примітно, що рух в цілому дуже схоже з з'єднанням: підйом махом назад - оборот назад у стійку на руках.

Мах дугою у вис (рис. 140)

Спад з упору стоячи або іншого вихідного положення (кадри 1-2) виконується звичайним чином. Головне завдання гімнастки - домогтися високого руху стопами по дузі з чітким виходом в пряме положення в фіналі і жорсткою фіксацією його в подальшому. Найбільш типова помилка - прогинання тіла, яке провокується активним розгинанням тіла а інерційним рухом ніг (кадр 6).

Махи дугою з поворотом кругом

Також робляться з різних вихідних положень. У всіх випадках поворот виповнюється у фінальній частині розгинання і повинен закінчуватися точним випрямленням тіла, що кілька важче досягається при різкому розгинанні (рис. 142). Мах дугою з вісов зігнувшись позаду (рис. 143) включає в себе також змін ногами зігнувшись; при бажанні досягти високого кінцевого положення маха дугою це істотно ускладнює дії гімнастки. На рис. 144 показаний також високий мах дугою з поворотом з упору не торкаючись. Такий рух вельми схоже по техніці з оборотом назад у стійку. Одна з технічних особливостей махів дугою з поворотом кругом - залежність зміщення тіла вздовж жердини від характеру дій руками. Якщо поворот робиться навколо опорної руки (як на рис. 143), то при розгинанні ноги повинні зміщуватися в бік повороту. Якщо ж кисті, перехоплюючись, міняються місцями (див. рис. 142) змішування в сторону не повинно бути.

Полум дугою і змін зігнувшись

Зробивши акцентоване рух стопами догори (див. рис. 115, 8-11), гімнаст тут же, як би спираючись на які прагнуть вгору ноги, починає згинання. Тазостегновий кут зменшується, а плечовий збільшується (11-13), таз і плечі довго залишаються вгорі, а стопи перемішаються до грифа вертикально вниз (11-14). Полум, що виконується з відходом ніг не вгору, а вперед, викликає утруднення при перемахе і зовні мало ефектний. Особливо потужною роботи вимагає мах дугою з перехопленням (рис. 121).

Мах дугою з поворотом на 540 спадом з упору стоячи


Подібний мах дугою виконаємо з різних вихідних положень, але спад з упору стоячи в даному випадку найбільш зручний: він забезпечує і поворот (особливо при упорі стоячи ноги нарізно), і енергійне розгинання тіла. Спад і початок розгинання (рис. 122, 1-3). В упорі (1) і в висі стоячи ноги нарізно (2-3) тіло максимально відтягнути від опори, плечі напружені, гімнаст силою відводить таз від поперечини, не даючи стопах занадто сильно упиратися в гриф (поперек не розслабляється). Постава напівзакрита. Стопи впираються про гриф передньої третю, а не склепінням, шкарпетки відтягнуті. Після вертикалі (3) гімнаст одночасно зриває ноги з опори і кидає їх вперед-вгору. Розгинання і поворот на 180 ° (3-7). Перед звільненням ніг м'язи спини сильно натягнуті і розгинання протікає дуже енергійно. Найважливіше завдання гімнаста: стрімко розгинаючись (3-5), в подальшому (5-7) обмежитися випрямленням тіла і уникнути перерозгинання. Робоча поза повороту - абсолютно пряме положення тіла із закритою поставою. При повороті тіло в цілому не зміщується. В процесі розгинання ноги поступово з'єднуються (це прискорює поворот). Руки виконують поперемінні перехоплення. У даній фазі гімнаст повертається навколо лівої руки (4-6) і, ставлячи зверху на гриф праву (6-7), знімає ліву, яка дійшла до зворотного хвата (7). Поворот на 360 ° (7-9). Випрямлення тіла закінчується трохи вище горизонтального положення (7). До цього моменту гімнаст завдяки розгинанню гасить обертальний рух, тіло, як би підкинуте прямим вгору, звільняє руки від тиску на гриф, хоча кисті залишаються біля опори. Висота підльоту повинна бути оптимальною: низька рух скорочує корисний час повороту і ускладнює дохват, занадто високе - фізично важко. Під час повороту в даній фазі гімнаст, обертаючись по інерції в горизонтальному положенні, пасерують кистю правої руки поперечину (7-8), потім також знімає її з опори (9). Поворот на 540 ° (9-12). Безопорний положення дуже короткочасно. Повертаючи голову ліворуч (8-9), гімнаст знову ставить ліву руку на гриф (10), закінчуючи поворот, дохвативается правою рукою (11-12) і приходить у вис (12). Таким чином, тут в ході повороту руки послідовно змінюють один одного: поворот навколо лівої (4-7), навколо правої (7-8), безопорний поворот (3 - 10), поворот навколо лівої (10-12).

Гімнастика

Спорт і Фітнес

СМС БЕЗКОШТОВНО

Планета

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

VK.Com

Беглий О.М © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz